Sunday 4 November 2012

Delicious Dark


Polish: Nawet nie wiem kiedy, ale nadeszla juz zimna jesien. Ostatnio czas uplywa mi bardzo szybko i czesto zastanawiam sie nad jego tempem i wartoscia. Wraz z ciemniejaca z dnia na dzien rzeczywistoscia mam tez ochote na ciemne kolory. Lodowaty wiatr i kilkustopniowa temperature ubarwiam sobie kolorowa szminka.

English: I don't even know when this freezing autumn came. Time has been passing for me so fast lately and I often think about its rate and what value it has. With reality becoming darker and darker every day, I feel like wearing dark colours also. I colour my autumn with lipsticks and jewellery.

 Pics by Phore Cite

Jacket - MANGO
Blouse - Primark
Skirt - H&M
Bag - River Island
Jewellery - H&M, Topshop
Shoes - Primark


I was on the top for 1 day yaaay :D
 

29 comments:

  1. nie poznałem Cię! ale outfiowo idealnie trafiłaś w mój gust

    ReplyDelete
  2. Piękna jest ta zwiewna spónica!

    ReplyDelete
  3. Wszystko się tu pięknie komponuje :) Ty, Twoja stylizacja, zdjęcia. Super! Dodaję do ulubionych blogów.

    ReplyDelete
  4. Masz świetny styl, świetna kurtka i spódnica- wszystko w takim stylu jaki lubię! <3

    ReplyDelete
  5. cudowny zestaw:) na tę porę roku też lubię czerń i ciemne kolory ogólnie..

    ReplyDelete
  6. Cudowna spódnica , pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  7. Genialny zestaw, zawsze urzekają mnie takie zwiewne spódniczki! :)

    ReplyDelete
  8. Cudownie <3 obserwuje !
    Zapraszam : expelliarmushd.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Genialnie wyglądasz, stylizacja jest super, ale to fryzura powala.:D
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nic dodać, nic ująć - fajnie zestawione rzeczy i dobre zdjęcia, które podkreślają temat ;-)

    ReplyDelete
  11. Świetny zestaw.
    Bardzo fajnie wyglądasz ciemnych kolorach :)

    ReplyDelete
  12. rewelacja! nie mam żadnych zastrzeżeń, nawet widzę siebie w tym zestawieniu. :)

    ReplyDelete
  13. genialny styl !
    dodaje i zapraszam ;)

    ReplyDelete
  14. świetna stylizacja, jestem zachwycona Twoim podejściem do mody:)

    ReplyDelete
  15. genialne połączenie <3
    obserwujemy ? ;)
    http://comeasyouare-kate.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz. Całość jest dokładnie w moim stylu (no, może bez biżuterii), czego dowodem może być to, że mam taką samą ramoneskę ;)

    ReplyDelete
  17. fantastyczna kurtka!
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete
  18. Świetnie!Uwielbiam takie zestawy! :)

    ReplyDelete
  19. Cudowny zestaw ! Bardzo lubie takie wydanie czerni, kobiece i z pazurem !

    ReplyDelete