Tuesday 23 October 2012

It's a Si from me



Polish: Dostalam juz kilka propozycji wspólpracy, które zupelnie nie pasowaly do mojego stylu i bloga. W tym wypadku dlugo nie musialam sie zastanawiac, od razu spodobaly mi sie ciekawe projekty Si: haute fashion i idea wspólpracy z mlodym talentem. Mysle, ze warto promowac osoby które pragna tworzyc cos swojego i kreatywnego. Ciuszki sa mega oryginalne i uszyte "z sercem". Najbardziej czekalam na kurtke, której kaptur pomiescil cala moja czupryne bez uszczerbku na fryzurze :D Spodenki o nietuzinkowym kroju urozmaicily moja nudna pólke z jeansami i legginsami :) Polecam <3

Si: Haute Fashion - Blog 
Si: Haute Fashion - Facebook 

English: I've already received a couple collaboration offers that don't go with my style and my blog. This time I didn't have to think twice, I fell in love with Si: haute fashion's interesting designs and an idea of working with a young talent. I believe it is worth to promote people who want to create their own unique stuff. The clothes are so original and made with heart. I especially waited for the jacket that can accommodate all my hair without destroying the hairdo :D The trousers have diversified my boring denim and leggins bottoms shelf ;) Highly recommended <3



Pics by Mutek

Jacket - Si: Haute Fashion
Trousers - Si: Haute Fashion
T-shirt - H&M
Shoes - Topshop



31 comments:

  1. hm no rzeczywiście ciekawa ta kurtka:)

    ReplyDelete
  2. wszystko mi się tutaj podoba!
    +włosy, twarz, aaaaaaa ❤ ❤ ❤

    ReplyDelete
  3. Kurtka jest bardzo oryginalna. Wyglądasz niesamowicie <3
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mialas nosa..swietne ciuchy, oryginalne i niepowtarzalne! I kurtka i spodnie sa rewelacyjne, wygladasz w nich zjawiskowo! Pozdrawiam. ANka

    ReplyDelete
  5. Świetne , oryginalne ciuchy :)
    Świetnie w nich wyglądasz :)

    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  6. Ach, jak bardzo bym chciała mieć taki problem z kapturami ;-). Niestety moje włosy do najgęstszych nie należą. Na Twoje napatrzeć się nie mogę.

    ReplyDelete
  7. Spodnie rewelacja - świetnie na Tobie wyglądają :D Fason kurtki też super, chociaż akurat takie zestawienie kolorów średnio mi się podoba :p

    ReplyDelete
  8. pierwsze zdjęcie jest piękne! świetna kurtka, bardzo podoba mi się ten gigantyczny kaptur ;)

    ReplyDelete
  9. ciekawie podoba mi się połączenie kolorów na kurtce i krzywy zamek :)

    ReplyDelete
  10. fajna kurtka, świetne kolory + kaptur :) mam pytanie: co robisz z włosami, że masz takie piękne gęste? Chyba,że natura aż tak Cię obdarzyła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w tym wypadku sa natapirowane na srodku glowy, ale ogolnie mam ich troche i sa juz dluugie ;] nic specjalnego z nimi nie robie. pzdr :*

      Delete
  11. jak ja uwielbiam te Twoje włosy!!

    ReplyDelete
  12. Uroczy zestaw ;)
    $licznie Ci w tym kolorze szminki :)

    ReplyDelete
  13. swietny masz styli!
    obserwuje;)
    ale Ty jestes sliczna;)

    ReplyDelete
  14. bardzo fajny blog, obserwujemy sie?
    pozdrawiam
    ewa
    http://thirtiesinthecity.blogspot.de/

    ReplyDelete
  15. Ciekawie, a TY wyglądasz pięknie jak zawsze! :)

    ReplyDelete
  16. Spodnie mnie zachwyciły. Też uważam że należy promować artystów i kiedy mogę, kupuję ich rzeczy. W miarę możliwości dobrze jest unikać sieciówek.

    ReplyDelete
  17. Mam wrażenie, że nawet w worku na kartofle wyglądałbyś zjawiskowo!

    ReplyDelete
  18. Fajnie, że sportowe ubrania też mogą wyglądać ciekawie:) Podoba mi się to!

    ReplyDelete
  19. świetnie łaczy się różowy suwak z aplikacjami na kurtce. Kurtka sama w sobie też jest świetna.

    ReplyDelete
  20. mogłabyś napisać jaka to farba ? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej! ciezko stwierdzic bo wlosy farbowalam ostatnio na poczatku lipca wiec juz sie zmyly. To byla chyba farba Loreal Feria, ten najbardziej czerwony. Wczesniej tez byly farbowane na jakis pomarancz a jeszcze wczesniej na fiolet wiec to taki mix ;]

      Delete