Sunday 26 February 2012

Shades of Blue


Polish: Ostatnio wogole nie mam ochoty na ciemne ubrania (dlugo to nie potrwa ;)). Mysle juz o wiosnie i tych pieknych pastelach... Na szczescie sklepy sa juz nimi wypelnione po brzegi :D Legginsy to najnowszy zakup a sweter kupiony jeszcze w styczniu na lumpeksowej wyprzedazy. Nie bylam co do niego pewna bo jest taki staromodny i nie do konca piekny (mozna go nawet uznac za wioche ;P) and gdy go zalozylam to juz nie chcialam zdjemowac ;D Taki duzy, wygodny i po prostu cool :] Niczym przeniesienie w czasie 20 lat wstecz :D

English: Lately, I dont feel like wearing anything dark (its not gonna last too long though ;P). I already think about the spring and all these pastels... Fortunately, shops are filled with theam already :) The leggins are my newest buy and the sweater is one of the cheap loots in SH back in January. I wasnt sure about it cos its old fashioned and not exactly beautiful but it is actually so nice to wear, comfortable and kinda cool ;) Its almost like a time travel 20 years back ;D


 Pics by Mutek


Sweater - Second Hand
Leggins/Trousers - Topshop
Shoes - Topshop %
Wall - Salford Slums

18 comments:

  1. sweterek cudowny! :) a włosów zazdroszczę :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. piękny zestaw! nie mogę się napatrzeć :) najlepszy jaki widziałam dzisiaj! :)

    ReplyDelete
  3. O słodki Jezu, jakie piękne włosy!

    ReplyDelete
  4. świetne kolory :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  5. o jezu gdzie jest tak ciepło, że chodzisz w takich lekkich butach:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, to jest Wielka Brytania :) Na gola stope to nie chodze, na zdjecia wyszlam kolo domu. Ale w rajstopach spokojnie mozna chodzic w takich butkach, o ile nie pada ;]

      Delete
  6. Rewelacyjny sweter! Sama bym chętnie taki przygarnęła, poluję na taki od dłuższego czasu w lumpeksach, ale niestety nie mogę znaleźć...

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nakupilam swetrow na wyprzedazy w lumpeksie w styczniu, wszystkie po 1-4 zl :) nie bylam pewna co do tego bo troche staroswiecki ale jak juz zalozylam to stwierdzilam super sie w nim chodzi i wogole jest cool :]

      Delete
  7. Alez Ci zazdroszcze spodniów :)) Swietne :) Sweter tez czadowy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Topshopie maja takie w kazdym pastelowym kolorze! Wogole jak tam wejde to mi oczy lataja haha :D

      Delete
  8. Genialnmy zestaw! Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  9. Już chyba wszędzie gdzie mogłam polubiłam ten zestaw :) Ale jeszcze tutaj muszę napisać coś od serca :) Również jestem rudzielcem, mam podobne ciuchy w swojej szafie i patrząc na ciebie, już nie mogę się doczekać aby je założyć. Będę tu stale wracać po inspiracje. Pozdrawiam!

    ReplyDelete