Wednesday 7 December 2011

Grunge, studs and denim


Polish: Kiedy patrzę na te zdjęcia, na myśl przychodzi mi teledysk Rihanny 'We Found Love' :) I zauważyłam to dopiero po zrobieniu zdjęć. najwyraźniej wielki powrót stylu grunge był dla mnie inspiracją chociaż nie zdawałam sobie z tego sprawy :) Koszuli z ćwiekami szukałam już od dłuższego czasu, lecz wszystko nimi zdobione kosztuje fortunę. Tak więc zamówiłam tanie ćwieki na eBayu i przymocowałam je sama. To bardzo proste! Szybki i niedrogi sposób na zmianę zwykłego ciucha w coś wyjątkowego :) I tak, wiem, że guzik jest rozpięty, ale jest po prostu zepsuty :P ;)) 
Zdjęcia zrobiłyśmy w jednym z budynków mojego uniwersytetu (University of Salford) - Adelphi, miejscu pełnym filmowców, muzyków i projektantów mody. Budynek jest stary, trochę zaniedbany (i baardzo zimny o tej porze roku ;)), z niezliczoną ilością korytarzy, klatek schodowych i tajemniczych pokoi. Większość ludzi go nieznosi, ale ja uwielbiam jego magiczną atmosferę... Kiedy myślę o Adelphi do głowy przychodzi mi David Lynch i jego pokręcone filmy... Może to dlatego że kiedyś wypożyczyłam tu jeden z jego filmów... W każdym razie, następnym razem powinnam pstryknąć trochę zdjęć przedstawiających to miejsce.

English: When I look at these pictures I think of Rihanna's 'We Found Love' video :) And I've only just realised whilst looking at the pics. The big comeback of grunge style has somehow inspired me lately :) A studded denim shirt was something I wanted for a while, but anything decorated with studs/spikes costs a fortune. I simply ordered some cheap studs on eBay and then fixed them myself :) It is very simple! Oh and I know the button is undone, it's simply because it's broken :O ;))
We took the photos in and outside one of my Uni's (University of Salford) buildings - Adelphi, a place filled with musicians, filmmakers and fashion designers. The building is very old (and soo cold now), a bit dirty ;P with lots of corridors, staircases and secret rooms :D Some people hate it but I love its mysterious atmosphere... And when I think Adelphi, David Lynch and his crazy weird movies come to my mind. Maybe its because once I borrowed his movie from Adelphi's library :P Anyway, next time I should take some pics of the place.


Pics by Gosia Bedynek


Shirt - H&M + DIY
Shorts - Select (Gosia's closet :))
Boots - H&M
Belt - my Mum's
Bracelet - Fiorelli (eBay) 


  
Look at Bobby from Twin Peaks - quintessence of grunge style !

6 comments:

  1. spodenki skórzana wspaniałe ! sama widziałam podobne na wystawie z h&m i się nad nimi zastanawiam bo boję się że zimą mi tylko tyłek wnich zmarznie:D pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. dzieki Wam :* ciesze sie ze ktos tu czasem zerka :))
    kawiarka18 - tak, teraz juz troche zimno na takie spodnie :/ ja narazie pasuje ze spodenkami do conajmniej marca :) (tutaj gdzie mieszkam, w Anglii, jest lagodniejsza zima :))

    ReplyDelete
  3. rewelacyjne połączenie!
    świetne zestawy
    dodaję do obserwowanych i dziękuję bardzo za miłe słowa!:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete